Kuidas leida Internetist uusi kliente?

15. august 2018

, ,

Internet on tänapäeval põhiline viis uute klientideni jõudmiseks ja esmamulje kujundamiseks. Kui tekib soov mõne toote või teenuse järele, siis tavaliselt inimese esimeseks sammuks on Google otsing. Siin on abiks nii orgaanilistes otsingutulemustes kõrgel välja tulemine kui ka tasuline otsingureklaam.

Koduleht kui ettevõtte visiitkaart

Sinu uue kliendi esimene kokkupuude sinuga on just tõenäoliselt Sinu koduleht. Koduleht ei puhka kunagi ja on alati olemas kõigile huvilistele. See ongi Sinu visiitkaart ja kataloog, mis peab veenma kõiki potentsiaalseid kliente, et just Sinu ettevõte on see õige, mida tal vaja on.

Kodulehel on alati eesmärk

Kodulehe ülesanne on konkreetne – see peab leidma uusi kliente ja lahendama huviliste muresid ning seda kõike võimalikult automatiseeritult. Näiteks, kui kodulehe eesmärk on tutvustata pakutavat toodet või teenust ning seejärel saada potentsiaalsetelt klientidelt päringuid ja hinnapakkumiste soove. Hinnapäringuid võib tulla väga palju ja kui ainult 5% nendest osutuvad reaalseteks klientideks, siis on tühja tööd väga palju. Hea ja professionaalne koduleht peabki olema just see filter, mis püüab kinni kõik reaalselt kliendid ning suunab mitte kliendid minema. Kvaliteetne koduleht on tõeline investeering, mis teenib enda investeeringu kordades tagasi – kõrgema eesmärgiga muuta terve ettevõtte töö efektiivsemaks.