Kuidas näeb välja veebilehe optimeerimine?

Otsingumootoritele optimeerimise ehk SEO (Search Engine Optimization) eesmärk on viia koduleht või e-pood otsingumootorites orgaaniliselt võimalikult kõrgele positsioonile, et olla potentsiaalsetele klientidele paremini leitav kui Sinu konkurendid.

90% inimestest klikivad otsingutulemuste esimesel lehel, 50% klikib esimesel kolmel tulemusel

Kindlaim viis Internetis uute klientideni jõudmiseks on olla otsingumootorites Sulle oluliste märksõnadega hästi leitav.

Kuidas pääseda otsingutulemuste tippu? Ammu on möödas ajad, kui otsingumootorites esimesele lehele sai lihtsalt hästi palju ühte ja sama märksõna kasutades. Täna hindavad otsingumootorite robotid keerukate algoritmide abil põhjalikult lehe kasulikust ja informatiivsust otsijale ning seeläbi moodustadakse ka page rank, mis määrab lehe positsiooni otsingumootorites.

Kuigi orgaanilistes otsingutulemustes väljatulemine on tasuta, tuleks iga aasta-paari tagant lehte optimeerida, et kõrget positsiooni säilitada. Seda, kui tihti täpselt optimeerimine on vajalik sõltub väga palju sihitavate märksõnade konkurentsist. Kõrge positsiooni hoidmine otsingumootorites on tihedalt seotud Sisuturundusega.

Conversion Rate Optimization – CRO

Konversioonidele optimeerimine ehk CRO on veebilehe optimeerimine eesmärgiga tõsta kodulehe või e-poe toimivust – on siis eesmärgiks müük või tellimus. Tavaliselt alustame veebi kasutajasõbralikumaks muutmisest. Kliendil peab olema selge ja atraktiivne tee veebilehe eesmärgini.

Veel sarnaseid postitusi