Turundus

Meiega vallutad Interneti

Viime sinu ettevõtte turunduse kõrgeimale tasmele

Turundus internetis on täna kõige olulisem turundsvorm ning tänu oma kiirele kasvule on ka pidevas muutuses. Oleme alati kursis kõige Internetis toimuvaga, sest internetiturundus on meie suurim kirg.

Rakendame suurima heameelega oma teadmisi, et kasvata Sinu ettevõtte kasumit!

Strateegia

1

Paneme paika Sinu sihtrühma

2

Toome nad Sinu kodulehele

3

Muudame nad Sinu klientideks

Internetis on rohkelt võimalusi uusi kliente leida, kuid selleks, et saada reaalset kasu, tuleb kasutada just neid õigeid. Meie alustame alati ideaalse kliendi ja sihtrühma defineerimisest. Sealt edasi valime kanalid ja meetodid, kuidas kõige kasulikum uute klientideni jõuda on. Pakume ka turundusauditi teenust 300 €+KM, mis sisaldab juhiseid võimaluste ning nende hinna kohta.

Optimeerimine

Veebilehe optimeerimise võib jaotada kaheks - otsingumootoritele optimeerimine ja konversioonidele optimeerimine. Eduka turundusstrateegia jaoks on mõlemad ülimalt olulised.

Otsingumootoritele optimeerimine

Kindlaim viis Internetis uute klientideni jõudmiseks on olla otsingumootorites Sulle oluliste märksõnadega hästi leitav. Otsingumootoritele optimeerimise ehk SEO (Search Engine Optimization) eesmärk on viia veebileht otsingumootorites orgaaniliselt võimalikult kõrgele positsioonile, et olla potentsiaalsetele klientidele paremini leitav kui Sinu konkurendid.

90% inimestest klikivad otsingutulemuste esimesel lehel

50% klikib esimesel kolmel tulemusel

Kuidas pääseda otsingutulemuste tippu? Möödas on ajad, kus sai otsingumootorites esimeseks lihtsalt ohtralt ühte ja sama märksõna kasutades. Täna hindavad otsingumootorite robotid keerukate algoritmidega lisaks lehele olevale infole ka seda kui selgesti see esitatud on. Oluline on ka, et kõik oleks mobiilis perfektselt loetav ehk mobile-first indektseerimine, mis aitab paremini esile tulla ka arvutite otsingutulemustes.

Kuigi orgaanilistes otsingutulemustes väljatulemine on tasuta, tuleks iga aasta-paari tagant lehte optimeerida, et kõrget positsiooni säilitada. Seda, kui tihti täpselt optimeerimine on vajalik sõltub väga palju sihitavate märksõnade konkurentsist. Kõrge positsiooni hoidmine otsingumootorites on tihedalt seotud sisuturundusega.

Konversioonidele optimeerimine

Konversioonidele optimeerimine ehk CRO on veebilehe optimeerimine eesmärgiga tõsta kodulehe või e-poe toimivust - on siis eesmärgiks müük või tellimus. Tavaliselt alustame veebi kasutajasõbralikumaks muutmisest. Kliendil peab olema selge ja atraktiivne tee veebilehe eesmärgini.

Otsingureklaam

Kindlaim viis Internetis uute klientideni jõudmiseks on olla otsingumootorites Sulle oluliste märksõnadega hästi leitav. Eduka otsingumootori turundusstrateegia juurde kuulub ka kõrgel tasmel otsingumootoritele optimeerimine (SEO). See aitab saada tasuta orgaanilisi klikke ja alandada tasuliste klikkide hindu. Väga võimas on välja tulla otsingutulemuste esilehel mitu korda - see jätab potensiaalsetele klientidele väga positiivse ja tugeva mulje. Samuti on võimaluseks remarketing reklaam inimestele, kes on juba külastanud Sinu veebilehte või on seal tegeuvse pooleli jätnud - näiteks lisanud toote ostukorvi, kuid jätnud ostu sooritamata.

  • Google Ads

    Google on maailma suurim ja enim kasutatud otsingumootor - ülemaailmne turuosa 80%, arvutikasutajatest Eestis 85%, kui arvestada ka nutitelefonide ja tahvelarvutite otsingud siis 90%. Tänu sellele on see ka üks parimaid kohti uute klientide leidmiseks.

  • Yandex

    Vene otsingumootor, mis sobib hästi venekeelsele sihtgrupile turundamiseks. Olles samas odavam kui Google on Yandex Venemaal populaarsem kui Google omades 62% turuosa, Google 26%.

  • Bing

    Microsofti otsingumootor, ülemaailmne turuosa 7% - arvutikasutajatest Eestis 7,5%. Hea odavam täiendus reklaamile Google AdWordsis.

  • Yahoo

    Ülemaailmsetest otsingumootoritest kõige väiksem - turuosa 5%, arvutikasutajatest Eestis 4,5%. Nagu Bing pakub head odavamat täiendust reklaamile Google otsingumootoris.

  • Neti

    Eesti oma otsingumootor, millele jätkuvalt leidub kasutajaid. Lisaks otsingureklaamidele pakub ka võimalust reklaamida enda kataloogides.

Bännerreklaam

Bännerreklaamiga on Internetis võimalik jõuda kõigi potentsiaalsete klientideni! Kasutades erinevaid reklaamvõrgustikke viime Sinu toote või teenuse klientideni.

  • Google Ads

    Google Ads Display võrgustik pakub võimalust näidata bännerreklaame nii enda lehtedel YouTube ja Gmail kui ka üle kahel miljonil Display võrgustikuga liitunud veebilehel. Google Ads Display võrgustik jõuab 90% internetikasutajateni.

  • Instagram

    Atraktiivsed pildi- ja videoreklaamid sinu sihtrühmani. Instagram on eriti populaarne just noorte, alla 30 aastaste seas.

  • LinkedIn

    Loo tulusaid ärisuhteid läbi reklaami! LinkedIn pakub soodsaid võimalusi leida efektiivselt nii uusi töötajaid kui partnerettevõtteid.

  • Portaalid

    Selgitame välja, mis portaalides Sinu sihtrühm Internetis aega veedab. Seejärel loome antud portaalidele mõeldes optimaalsed bännerreklaami kampaaniaid, et saavutada soovitud tulemused.

Sotsiaalmeedia

Sotsiaalmeedia annab suurepärase võimaluse suhelda oma sihtrühmaga - näita oma klientidele, et sa kuulad neid ja hoolid nende arvamusest. Meie sotsiaalmeedia spetsialitsid tegelevad lehtede loomise, haldamise ja sisu tootmisega. Koostame ja viime ellu strateegia, mille abiga jääd sotsiaalmeedias oma sihtrühmale meelde ja tõused üle oma konkurentidest.

  • Instagram

    Pilt ütleb rohkem kui tuhat sõna ja video veel rohkem. Vii oma sõnum noorteni nutiseadmetes läbi atraktiivsete piltide ja videote.

  • LinkedIn

    Ärile suunatud sotsiaalmeedia, suurepärane koht oma ettevõtte maine loomiseks nii tööotsijate kui teiste ettevõtete seas. Aitame luua ja hallata ettevõtete sotsiaalmeedia profiile.

  • Snapchat

    Snapchat on ideaalne viis jõuda noorteni, tutvusta ja kujunda enda brändi just noorte seas. Meie loome Sulle lõbusad ja atraktiivsed video- ja piltreklaamid, mis kaasavad noori.

Viime Sinu ettevõtte turunduse uuele tasmele!

Võta ühendust

Loe blogist kodulehtede tegemisest